Klubbad av någonting konstigt!

Oj oj! Idag har inte varit en rolig dag. Kroppen har känts precis som en flodhäst har hoppat på den, med undantag från att det finns ingen flodhäst...
Till och med värker nacken, men det är nog bara andra gången jag känner av det. Jag brukar inte ha ont där, men fy vad jobbigt. Sedan har jag en fruktansvärd trötthet. Som om någon har klubbat mig huvudet. Säker en kombination av att jag har ont och att jag inte har sovit på flera nätter på grund av det.

Men annars är det ingenting och jag mår utom ovanstående mycket bra!

Jag hoppas att morgondagen känns bra. Min högsta önskan är att jag ska kunna svara att jag mår bra när nogon frågar och verkligen mena det. Jag är optimistisk och vet att jag kommer att kunna svara så så småningom.

Nu ska jag dricka en kopp the och kika på Diagnos Okänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0