Shoe-time!



Moa har fått tre par nya söta sommarskor! Jag tycker verkligen de var hur gulliga som helst och hon är lika förtjust i skor som jag är!



Självklart kan inte jag gå in i en skobutik utan att köpa flera par... Och alltid med klackar. Jag tycker mycket bättre om att gå omkring i det, kan bero på att jag vill komma upp några centimeter till över havet än mina 162,5.... Känner mig väldigt plattfotad utan klack. Ganska coola skor tycker jag!



Blev några nya naglack med! Det behövdes verkligen då alla mina var gamla! perfekt med extrapris också!

"Pengar är tillför att spendera.... Tur att man aldrig ser dem annat än på kvittot!"

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej tjejen!

Visst är shopping en bra medicin hihi.

Jag köpte också det lila nagelacket, det näst längst till höger igår. Håller helt med SKOR kan man aldrigfå för många av...

Man kan må så mycket bättre psykiskt av att klä upp sig, gömma den onda som finns i kroppen...

KRAM

2009-05-07 @ 07:29:29
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0