Slut på jobbveckan!

Äntligen är jobbveckan slut och bara en dag kvar tills nästa jobbvecka!!! Ha ha!

Det var en lugn dag på jobbet, inte speciellt mycket att göra, men tiden går och vips var det dags att sluta. När ja kom hem så kom våra kära vänner på en fika och Moa fick en lekkompis. Verklien jättesuperduperkul att se dem igen, det var ett tag sedan, alldeles för länge sedan. Nu fick vi en pratstund och det var kul!

Jag har mått ganska bra idag, fram tills nu, nu har krafterna taigt slut och jag bara orkar inte fixa mat, men man måste så det ska jag snart göra. Höll på att rensa eller snarare byta ut vinterkläderna till sommargarderob, men var tvungen att vila då och då på grund av fullt med mjölksyra i kroppen. Känns som en jäkla gammal kärring. Hur som helst så har den här dagen varit bra med värken, tills nu.

Nu ska jag byta tvätt i maskinen och laga lite smarrig mat!

Mumma, grillade hamburgare med tillbehör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0