Tvättinrättning!

Godmorgon!

Hoppas ni hade en bra och trevlig lördagskväll!

Här var det lugnt. Speedway och Robinson. Jag käkade en massa oda oliver.

Vet ni förresten att 1 oliv innehåller lika mycket näring som 19 meter gurka... jag käkade minst 10, vilket då skulle resultera i 190 meter gurka.... Ha ha!

Jag har i alla fall hunnit med att tvätta alla fina sommarkläder som jag hämtade ner från vinden igår. Just nu ser det ut så här i tvättstugan





Ska bli så skönt när det är tort och inhängt eller vikt i klädkammaren. Ska ta itu med skorna snart också, för jag tror att jag gott och väl kan byta ut stövlar till pumps, sandaler och ballerinaskor just nu!

Jag räknar nämligen med att det ska vara varmt och inget mer dåligt väder från och med nu...

Glömde även att lägga in en Miranda Nalle igår så här kommer den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0