Back, BAck, BACk, BACK!

Hej på er igen... Nästan en hel månad sedan...

Men det finns orsaker till det mesta och just nu känns det som det finns tusen orsaker och ursäkter till att jag inte skrivit på så länge. Ska dra dem lite kort...

Först och främst kom jag inte in på den här JXKLA skitdatorn på flera dagar, ja säkert två veckor. Nätet bara stod och snurrade tillslut tappade jag motivationen fast att jag verkligen hade en massa tankar jag ville skriva av mig om.

Sedan så har magen varit med om en helrad smärtsamma sammandragningar vilket inte direkt leder hjärnan till att vilja skriva och sitta vid datorn.

Jag har haft ont i min lilla, eller nu stora kropp...

Ha ha, nu kom min kära mamma och pappa så jag får fortsätta senare idag och jag LOVAR att det blir lite updates!

Kram till er alla som haft tålamod med att invända uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: ullis

Hej!

Skönt att höra ifrån dig!

HOPPAS att du får mindre ont så du kan "njuta" av sista tiden som gravid!!!

KRAM

2009-11-09 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0