Home sweet home

Japp, nu är jag hemma. OK, har varit hemma några timmar, men nu är jag hemma, riktigt hemma. Inget jobb mer. Känns oerhört tomt och konstigt att inte gå till jobbet. Men efter dagens arbete så känns det trots allt väldigt behövligt. Mådde inte alls bra i magen och det gjorde ont. När jag kom hem mådde jag jättekonstigt. Fick riktiga svimningskänslor och blev alldeles kallsvettig och illamående. Var tvungen att lägga mig, annars hade jag nog ramlat. Såg nog ganska skakig och konstig ut när Mr Right kom hem. Och jag undrar om jag inte var borta ett tag, vaknade i alla fall och visste inte riktigt var jag var... Kan ha berott på lågt blodtryck kanske!? Ingen aning och inget jag brukar lida av. Alla sådana värden har ju varit perfekta.

Nu känns det bättre och är ganska trött så jag ska hoppa (överdrivet en aning) i säng med min bok.

Imorgon ska vi på utvecklingssamtal för Moa. Jag tycker det är ganska spännande och kul att höra deras bild av henne då vi inte är med!

 

Sussa gott!

 

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0