Måndag igen och en ny underbar vecka väntar!

Äntligen måndag, eller hur!? Jag gillar faktiskt måndagar och det är skönt att veta att veckan startar igen:-) Men som alla andra så längtar jag alltid efter helgen. Men jag har faktiskt ingen "hatdag" vilket känns mycket skönt eftersom jag aldrig behöver frukta inför en ny dag... Bla bla bla...

Igår hade vi en mysig dag, dock utan bio. Jag kom inte iväg utan jag och Moa låg i soffan hela dagen och läste böcker. Fick liksom inse att jag inte skulle orka både bio och middag. Så valde såklart middagen. Gott gott var det, tyvärr hade de inte så mycket att välja på för de som är laktosallergiker. Vilket jag inte förstår mig på i dagens läge. Hur svårt kan det vara med alla dagens produkter som finns!? Tycker att det är riktigt dåligt. Mycket var slut eftersom de skulle få leverans idag!? Ja, men vaddå, folk går väl ut och äter även på söndagarna ELLER!?

Hur som helst så var det supertrevligt och maten var mycket god så mätta blev vi i alla fall.

Tyvärr fick jag så ont i magen av sammandragningar senare under kvällen att jag bara kräktes och kräktes. Kändes som om magen vände sig ut och in. Då var det ganska nära att jag beslöt mig för att åka in. Hade vi inte haft Moa så hade vi nog gjort det, men nu drar man sig för det en extra gång, både bra och dåligt.

Detta är säkert orsken till att jag känner mig mycket konstig idag i kroppen. Liksom lite skakis och svag, ungefär som när man är bakis...

Sitter och väntar på sotarn, men än har han inte dykt upp och snart bär det av till jobbet.

Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0