Passerat Halv Åtta...

Och snart är Halv Åtta hos Mig slut! Jag älskar fortfarande Helge Skog som fäller sina härliga kommentarer! Han är så skön!

Dagen har lidit mot sitt slut för mig med. Helt slut trots att jag inte gjort någonting idag. Moa har gjort lite födelsedagskort som vi ska skicka ut till hennes kompisar. Förra året hade vi kalas i januari, men i år känns det inte riktigt som vi vågar satsa på att ha det i januari. Istället blir det sista helgen i november och även första helgen i december. Svårt att få in alla ungar på ett enda kalas, därför blir det dagis en dag och "övriga" kompisar en dag. Hade varit skönt med ett och samma kalas, men kommer alla så blir det ju för 17 över 15 barn... Inte när de är 3-4 år, men sedan kan man ju ha dem samtidigt.

Bakat en liten kaka till jobbet som jag ska bjuda på imorgon. Ska bara dekorera den lite, men det blir väl imorgonbitti... eller kanske inte för det skulle jag aldrig ställa mig med då. Det bidde en vit chokladkladdkaka för det har jag aldrig gjort till jobbet förrut.

Annars har jag bara grottat ner mig i soffan. Tyvärr hade Moa feber när hon vaknade, så det var faktiskt helt tillåtet!!! Imorgon får hon vara hemma med farmor Carin. Inte för att det verkar vara någon större fara med henne, men det känns fel att skicka henne till dagis om hon varit hängig och hon hade faktiskt feber nu innan hon somnade med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0