Pinsamt värre...

Godmorgon!

Måste bara berätta en sak som hände igår när jag skulle handla lite saker till bland annat Moas kalas, julbak och middagsmat. Brukar ALDRIG gå in på Willys för att handla, men tänkte att det bara var en snabbis... Tok mycket folk överallt. Plockade ihop allt vi skulle ha med Moa i hasorna. Stod i kassan i ca 40 min och mådde allmänt piss mellan värkarna... Hur som helst lassar jag upp allt på bandet och ska betala. Vad står det då... Jo, köp medges ej... Hallå, jag visste verkligen att vi hade pengar på kortet. hade ju kollat allt och lagt in räkningar osv. Men det funkade inte. Åhhh, vad pinsamt. Höll på att dö inför alla en miljard människor som skulle vara där just då....

Gissa om tankarna på att någon änsat hela kontot snurrade runt bra i huvudet... Jag fick helt enkelt lämna alla saker där och åka hem utan en enda vara... Det visade sig att lilla söta Mr Right hade varit in på kontot och på något sätt glömt logga ut så det vatr typ spärrat... Jättebra verkligen! Tur att man har ork att göra om proceduren idag...

Ha ha! Och jag verkligen bedyrade för kassörskan att det fanns en massa pengar.... Ha ha. Jag ber om ursäkt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0