Härligt höstväder!

Idag blev det inget IKEA. Orkade verkligen inte bege mig dit. Vi har i alla fall inhandlat mat så att det räcker en vecka... Varför är mat så tråkigt att handla? Man äter ju liksom upp sina pengar känns det bokstavligt talat som... Ja ja.

Det är ett underbart väder ute, kallt, soligt och det börjar komma in moln, undra om det är snö på G? Det ser nästan ut som det även om jag tycker att det är på tok för tidigt. Jag hatar hösten och vintern. Mmen skiner solen så kan jag tycka att det är ganska ok...
http://www.thorgun.se/serendipity/categories/9-Traedgard-Natur
Vackra färger är det hur som helst ute nu.

Imorgon blir det Junibacken

med mamma, pappa och Moa. Jag har ingen lust att åka dit, men det var Moas önskan så imorgon blir det en sväng dit som sagt. Får väl trösta mig med att det finns supergod fika där och bra lunch, men ganska dyrt. Kanelbullarna är bland det godaste jag ätit, så det lär bli minst en sådan imorgon.

Så var snart första dagen av semestern till ända, tänkte åka hem till mamma och pappa och mysa ikväll och sova där med Moa. Mr Right ska ändå hålla på med garaget och då kan jag likaväl passa på att ha en helkväll med dem.

Innan dess blir det till att göra lite kycklingsallad till middag. Mums! Och, jag höll på att glömma, det är möte i badhuset och det var tydligen obligatoriskt. Tar med Moa dit och drar vidare till mina päron sedan! (Oj oj, hur ska vi kunna vara i badhuset utan att bada!? Återstår att se!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0