Imorse såg det ut så här...


Ha ha, kanske inte syns så bra men det ser fruktansvärt ut, utan att överdriva och nu är det dessutom ännu värre. Till och med Mr Right tycker attd et ser "äckligt" ut. Kul att höra va!?

Pratade i alla fall med en vän som håller på mycket med ansiktsvård och olika produkter. Fick dock höra att det faktiskt kan bli en reaktion på detta viset när man byter produkter helt och hållet och då kör liksom alla steg med tvätt, rengöring och kräm. Det rensar tydligen ut från djupet och vet ni vad, det kan ta fyra veckor innan huden är NORMAL igen. Shit... Ska jag se ut så här i fyra veckor!? Hade jag nu använt någon av hennes produkter skulle hon ha rått mig till att fortsätta, men fasen, jag vågar inte för det gör ju svinont i hela ansiktet.

Tur att inte utseendet betyder allt... Får se hur många jag lyckas skrämma på jobbet på torsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0