Inte så bra på det här...


När vi vaknade imorse vad det minus grader ute och jag skulle för första (!) gången göra en brasa i spisen på egen hand. Tänkte jag i alla fall. Tidningarna brann som 17, men inte vill veden börja brinna. Den blev bara sotig... Lilla söta Moa tyckte det var bättre pappa gjorde det där... Hmmm, måttligt kul och inspirerande att höra.

Men alla ni som känner mig vet att jag är envis som få och satt där, först med Mr Right i telefonen och var skit sur för att jag inte klarar det på egen hand... Tänkte att jag ger upp och sa hej då väldigt vresigt. Men ge upp är inte min melodi så efter en timme och hur många vedklabbar som helst så fick jag fyr på eländet...

Skam den som ger sig! Och det brinner fortfarande!!!

Varmt och skönt och lite lyckligare för att jag klarade det utan någons hjälp!!!

Kommentarer
Postat av: City

Hej du!

Jag har en liten liten "tävling" i min blogg, vinnaren får en läkning =) menas oxå med mer besökare hehe lite roligt =)



Ser du vad dom här 3 bilderna har gemensamt ?

http://gatc.blogg.se/2009/october/gaybloggen.html#comment



Kram

2009-10-16 @ 16:22:41
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0