Jag vill flyga flygplan nu!

Jag vet, man ska inte tänka på det som man inte kom iväg på, men hur underbart hade det inte varit att få sitta högt uppe i det blå och titta ner på molnen? Jag älskar verkligen den känslan. Och dessutom veta att man är på väg mot värme och sol... Ja ja, livet ter sig inte riktigt som man vill alla gånger.
 
Så vad ska vi hitta på idag då!? Kanske blir det en sväng till IKEA men en sak som i alla fall är 100% säkert är att vi måste handla mat. Kylskåpet var så där ekande tomt eftersom vi inte räknat med att stanna hemma. ¨å till frukost blev det macka och vatten... Inte direkt likt mina vanliga frukostar.

Jag önskar alla en trevlig dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0