Resa eller inte...

Jag brottas fortfarande med om jag ska åka eller inte på tisdag. Jag har fått läkarintyg om jag nu väljer att inte åka, men jag vill ju så gärna... Jag har gjort åtskilliga besök hos läkaren där de har kollat livmodern. De kollar så att den inte är på väg att öppna sig. Sist såg det bra ut och den var inte förändrad mot några dagar innan, vilket kändes såååå skönt. Inte heller idag. Så de sa att de inte trodde att det var risk för att föda nu om jag fortsätter att ta det lugnt. De kallade det ofarliga sammandragningar just idag. Och idag har jag bara haft en enda sammandragning, vilken skillnad mot igår då jag jobbade och hade riktigt täta under eftermiddagen med ca 5 minuter emellan och de gjorde riktigt ont dessutom. Så vila vila vila så verkar man hålla dem borta!!!

Hmmm, tänk att läkarna har rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0