Såååå vad händer idag då?

Vet inte alls vad vi ska göra. Ska packa upp resväskan som ännu bara står... Sedan vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske slänger ihop en äppelkaka eller så. Vet i alla fall att det inte blir någon promenad idag även om vädret är på topp idag med. Men min lilla bebis mår nog inte så bra av att drabbas av smärtsamma sammandragningar.

Approppå det så är det fredag idag vilket innebär att vi går in i vecka 26. Oj oj oj, vad fort det går. Med tanke på att Moa kom ca tre veckor tidigt innebär det att det snart bara är tio veckor kvar. Enligt barnmorskan så är det mycket som talar för att denna krabat också vill komma ut tidigare, så som sagt är det inte såååå lång tid kvar nu... Hjälp, läskigt. Då ska vi få möta den som sparkar så enormt mycket i min mage. En riktig liten kickboxer tror jag!

Namn frågar alla oss om, och vi vet inte riktigt men om det blir en liten kille så blir det troligtvis en liten Hugo. Och om det är en tjej så kanske Freja (jag har inte sett Rederiet...) eller Molly eller Miranda. Kan ev kännas som lite mycket M, men på något sätt sdå vet man inte före barnet tittar ut och får se vilket namn som passar.

Snart är det väl också dags att kräva in alla saker som vi har utlånade till gud och alla människor. Ska faktikst bli kul att börja fixa iordning vårt gästrum till ett barnrum. Men inte än, det får allt vänta ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0