Besök besök och besök

Japp, idag har alla besökare avlöst varandra. Vila... nja, men mellan besöken så har jag faktiskt tillåtit mig själv att vila. Eller snarare tvingat mig att vila.

Det är sååå trevligt med besök. Tänk att man ändå har så mycket vänner och jag hoppas att dom alltid känner sig välkomna här, för det är dom! Så kul att ses bara så där spontant.

För att inte tala om våra grannar! Vad fint de gör i sin trädgård. Åhhh, vad duktiga ni är! Kom ut från vår dörr och möttes av en syn som jag började småskratta för mig själv då jag såg ca tio stycken gå med varsin kratta och putsa på "gräsmattan", eller i alla fall det som ska bli en fin gräsmatta. Det såg ut ungefär som ett risfält i Kina med kineser på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0