Jag vill vara lat...

Till raka motsatsen till förra inlägget så måste jag säga att jag verkligen vill vara lat när jag är ledig. Har bara liiiite svårt för att verkligen vara det. Imorgon är min och Moas lediga dag. Tyvärr så har jag återigen ett läkerbesök. Det har varit varenda onsdag nu. Jag bokar in dem på onsdagar för att jag ska slippa ta ledigt från jobbet, men egentligen skulle jag bara vilja vara hemma och mysa med Moa. Tycker lite synd om henne som så snällt följer med och alltid är så snäll när jag gör alla undersökningar. Tänk att det ens går att ta henne med... Hon är verkligen duktig.

Det är ganska påfrestande att ha dessa läkarbesök vareviga vecka, men i och för sig bra så att jag vet hur min kropp mår. Kanske inte så bra som jag hoppats på, men än så länge känns det ok. Och när jag är hos lilla farbror doktorn så mår jag bara bra för det mesta:-)

Imorgon har jag docl lovat min lilla prinsessa att vi ska äta på Mc Donald´s efteråt. Och köpa skor till henne. Hon är för rolig, det är riktigt roligt att gå och shoppa med henne, och än så länge är hon bara tre... Hon tycker det är lika kul som jag. Och ibland kan man höra:

-Åh mamma, den där var riktigt fin. Den tycker jag du ska köpa... Eller ibland raka motsatsen...

Dom är ärliga de små liven i alla fall.

Hur som helst

Wish me luck! Jag hatar sjukhus, men man måste ju pallra sig dit!

Kram på er och sov gott så länge!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag håller tummarna!

Lycka till, Kram

2009-09-08 @ 22:33:38
URL: http://ditasthoughts.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0