Jeeeehoooo!

Jag har varit lite putt på min söta Mr Right som tappade bort kameran förra veckan. Nu har han vänt upp och ner på hela huset, tomten och bilen. Alltså kan man förstå att han inte hade den blekaste aning om var han lagt den. Jag har frågat säkert tusen gånger om den ligger i några av hans arbetsbyxor eller i hans väska, men nej, det hade han ju så klart kollat.

När jag och Moa åkte in till badhuset ikväll stod han ute och skottade grus hit och dit, stckarna, han trodde att han "råkat" skyffla över den med grus... Tyckte faktiskt riktigt synd om honom. Och hade den nu legat ute så hade den troligtvis ändå varit förstörd av regn, fukt och smuts...

När vi kom hem stod den dock på köksbänken. Ja och var hade den hållit hus i en vcka... Jo, i hans arbetsväska... Den hade åkt fram och tillbaka till Stockolm fem gånger, han hade letat igenom sin väska säkert tio gånger... Jag menar, hur bra letar man och vad har man för koll egentligen... Nog för att jag har en massa onödiga saker i min handväska, men nog 17 hade jag hittat kameran där i om det var den jag letade efter!

Hur som helst så har den hittats och jag blev glad, men tycker fortfarande lite synd om honom... Han såg dock ganska söt ut där han stod och skyfflade grus/singel hit och dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0