Trevlig söndag!

Helgen slut, va, redan!? Ja, så är det tyvärr, men tycker inte att det gör så mycket! Visst det är skönt att vara ledig, men jag gillar veckorna med. Helgen har varit extremt lugn. Vad annat att göra och vänja sig vid? Man kan dock inte säga att dagen på jobbet igår var lugn, nej, hur mycket som helst att göra och vi hann inte ens äta. När vi stängde kändes det som att man var tvungen att coola ner sig. Men ändå kul, dagen försvann i en rasande fart och det kändes ändå som allt flöt på. Hade dock extremt ont i magen, eller mycket sammandragningar, när jag kom hem. Lade mig till och med på soffan och VILADE. Bra där fröken fräken!!! Efter kanske en och en halv timme kändes det något bättre. Vi blev bjudna på middag hos grannen. Lite gott grillat kött och smarriga potatis klyftor tackar man gärna inte nej till. Tjejerna lekte och hade kul och jag la mig så fort vi kom hem.

Natten var dock ganska jobbig. Mycket sammandragningar och värk i kroppen (åh nej, nu börjas det....) så jag var tvungen att gå upp och ta lite värktabletter, men de hjälpte föga. Blev med andra ord inte så mycket sömn.

Hur som helst så var det som sagt söndag idag. Och simning. Skönt att bara glida lite i vattnet och få röra på sig. Läkaren sa att simning är bra och ärligt talat känns det nada i magen då jag simmar. Om än i väldigt lugnt tempo.

Åkte hem och vilade igen...för att sedan åka och äta en smarrig lunch hos min kära kompis tillsammans med mina underbara vänner. Tack för supermysig lunchfika! Gott och en riktigt god "äppelkaka"!

Ja, det var min helg summa sumarium. Inte så spännande men lugn och skön. Jag hoppas att det inte ska kännas så jobbigt med sammandragningarna i morgon på jobbet. Nu känns det ganska ok så jag hoppas på det!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen bredvid Mr Right och soooova!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0