Varför blir jag väckt varenda lediga dag????

Imorse vaknade jag 7.00 av att min kära Mr Right bestållt den nedrans betongbilen hit. Ja, den lät ganska mycket och länge... Garagegrunden är nu gjuten och det är väl bra, men attans att det var sju imorse... Grrrrr.

Har haft en mysdag med lilltjejen som nu såklart leker med grannbarnet... Vi hann inte ens parkera bilen på vår tomt innan hon var där och öppnade Moas bildörr.

Igår fick jag torka hela toastolen efter hennes besök där.. Jag som tycker det är tillräckligt äckligt att torka andra barn i rumpan, vad var det då inte att skura toastolen efter diverse saker... Jag förstår inte riktigt, men Moa sitter kvar på toaletten tills vi kommer och torkar henne, men inte denna fröken. Nu har det hänt två gånger på en vecka. Hon går på vår toalett och gör det stora och kommer sedan ut i köket och talar om att hon är klar med byxorna nere vid knäna... Och eftersom de inte är så långa att de kan ställa sig upp, utan de kanar liksom ner från sisten och då kan ni ju tänka er hur mysigt det är.... En gång till och jag får superkrupp på det där....

Whihueeeeeeblähhhhhhhhhäh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0