Äntligen

Jag säger bara ÄNTLIGEN har jag fått en övertrött bebis att sova. Men det är inte så konstigt heller, han hänger med som ett snöre på än det ena än det andra. Idag bar det iväg precis när han ville somna till Moas Kyrkans Barntimmar. In i bilen och så han hann precis somna i bilen då vi var framme. In och
lämna henne och sedan under den 1 och 1/2 timme som Moa är där då tog jag en promenad och hade en örhoppning om att han skulle somna, men tji fick jag. EN klarvaken bebis som somnade precis då jag skulle hämta henne. Samma procedur igen och ner på stan för att träffa min underbara vän för en fika. Han somnade och sov en liten stund. Vaknade och var hungrig, fick mat, ner i vagnen, in i bilen och hann precis somna innan vi stannade hemma. Upp ur bilstolen med ögon som golfbollar och så klart klarvaken. Men nu sover han. Äntligen. Men det är svårt att söva en övertrött tremånaders bebis. Gallskrik tills de somnar av utmattning känns det som...

Ska nu försöka få lite gjort och ägna tid till Moa innan han vaknar, det kan ju bli när som helst... Känns det som idag...

Laddar även för simträningen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0