Check!

Oj, insåg att jag hade en massa att fixa och dona med på min att göra lista som jag har i huvudet. Det är inte före jag skriver ner det som jag inser hur myckt jag hade att fixa med.

v Men det jag hittills hunnit med är att fixa och dona kring den tänkta simskolan i sommar som jag ska hålla i. DÄet är en hel del att fixa och trixa med. Det ska ju vara försäkringar, tillstånd, livbåt, material, märken, barn, anmälningar och gud vet hans moster. Men nu inväntar jag lite svar från bland annat simförbundet och intresseföreningen här ute. Jag slänger iväg en bön till vädergudarna med: Ge mig sol i sommar, tack, amen!!!

v Tränat. Tusen tack vännen för att du hängde på! Och så klart superkul att se dig och sötisen igen!!!

v Plockat undan en hel del.

v Återigen mailat läkaren... svar!? närdå!?

v Kollat öppettider för att bada med Moa. OK, jag vet, vi är familjen bad och faktum är att Hugo verkar tycka det är roligast av alla just nu. Igår skrattade han så att han kiknade av att bara bada i badkaret...

v Parkering på Arlanda tills vi åker, OM vi kommer iväg...

v Biljetterna tills resan.

v Ringt IKEA

Det som ännu inte är fixat för att jag ska vara nöjd är Städningen. Men orka göra det nu? Nej, nu är det mysstund med Hugo och städningen tar jag ikväll.

Hugo har nu somnat i min famn, mätt och belåten, men gud så tung han börjar bli... Min fibromyalgi orkar snart inte kånka/hålla honom... Men nu ska jag mysa och gosa med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0