Dagens aktivitet

Idag har jag varit på Öppna Förskolan, eller egentligen Familje Center, skulle till Öppna Förskolan, men där var det minnsann Påskstängt (vilket inte hemsidan klargjorde). Med en sur fyraåring som tyckte de kunde öppna för oss... blev det i stället Familje Center. Inte lika kul, inte lika fräscht och inte lika mycket aktiviteter för lite äldre barn, men vi var där i alla fall... För att sedan vara lite snäll mot Moa så tog vi med hennes kompis till Lekrymden. Jag hatar egentligen det stället, men ungarna verkar tycka att det är himmelriket. Det är KALLT där inne, ostädat och dammigt och dyrt, men med en tidning eller trevligt sällskap kan man som vuxen ändå fördriva tiden där...
Med rymden som tema kan du leka på många olika sätt t.ex. hoppborgar och klätterställning med labyrint med stor rutschkana.

Hmmm, inser att jag inte låter så positiv idag, men det ska jag nog råda bot på med ett simpass ikväll. Hoppas det kan få mina mungipor att åka upp i skyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0