Det är vår!!!

Oj oj oj, vilket härligt väder det är ute nu! Solen skiner med varma strålar och snön är nästan borta. Det trodde jag inte, redan. Det var ju hur mycket snö som helst, och det har smält undan så fort. Skönt.

Vaknade imorse och då var det inget super väder direkt. Grått och trist, dimma, eller dammigt ute som Moa säger... Men då jag lämnat Moa på dagis och kommit hem och röjt undan lite så sprack det upp. Det resulterade i en nästan två timmar lång promenad. Härligt!!!

Inte lika härligt att få världens barnspya över sig, för det var precis vad jag just fick... Hugo är lite slemmig i luftrören igen och det blev väl för mycket då han åt, shit som jag ser ut, blir garanterat duschen och lite rena kläder...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0