Efter jobb kommer mys...

Hej på Er!

Hoppas ni har haft en underbar lördag så här långt! Jag har jobbat. Med besked... Som jag redan innan förutspådde så blev det hektiskt i och med alla som befinner sig ute i vida världen eller för de som skka/skulle ut och resa. Mycket förfrågningar om läget vad gäller flygbolag och deras status. Tyvärr är man ganska maktlös och det går inte att göra någonting innan en flight får status "cancelled". Först då kan man prata om ombokning eller återbetalning. Så som ni kanske förstår var det hektiskt. Ändå vill folk boka resor, vilket är bra.

Jag hoppas innerligt att vulkanen och dess aska har lugnat sig tills vi ska åka till Cypern. Känns inte riktigt OK att ställa in en resa till... Särskilt inte för Moas skull!

Passade på att fika lite i lugn och ro när jag kom hem. Bulle och kaffelatte, kan det bli bättre, tillsammans med de jag Älskar!

Nu ska vi plocka fram grillen och vi har precis bjudit in grannarna på en bit mat. Hoppas på att kunna stoppa Hugo i säng tidigt idag så att vi kan mysa bara vi tillsammans med Moa. Hon ska få känna sig lite stor tänkte vi. Lillbrorsan i säng och hon i soffan med en tablettask... Kanske mamma och pappa kan dricka ett glas vin eller så tillsammans... Var ju bra längesedan man smuttade på det... Skulle helt enkelt sitta perfekt idag, men först blir det hur som helst grillning och kvällsamning, sedan hoppas jag att han sover lika bra som vanligt, dvs till åtta typ.... Mys pys helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0