Morgonfix, handling, lunch, amning, matning, middagsfix, träning...

Ja hörni, listan kan göras lång... Det är full rulle hela dagen känns det som. Om en timma bär det av för träning, var tvungen att dubbelkolla, trodde det typ var dags nu...

Hur som helst så har jag varit himlans effektiv idag. Efter frukosten bar det av för handling av en massa saker, men främst för kvällens middag. Väl hemma var det dags för att fixa lunch till min lilla fialotta,

Mr Right höll på ute på vägen med att fylla i gropar med grus, kul, NOT. Det där kan han lugnt hålla på med, bara jag slipper. Under tiden Moa åt lunch sysslade jag med amning först och sedan med matning ur flaska tills lillprinsen var nöjd



Mr Right kom in och fixade kaffe och en liten fika blev det så klart. Mumma!

Efter det så har jag fixat ordning tills middagen ikväll. Vi får gäster, kul, och idag bjuds det på bakadpotatis och kött samt tre små röror. Allt är nu klart, nu ska potatisarna bara bakas och köttet ugnsgrillas. Som gjort för Mr Right när jag är och tränar. Det är till och med dukat ock klart.


Efterrättsfatet med färsk frukt; Mango, Kiwi, Ananas och Passionsfrukt. I mitten lite mandelbeskvier. Till detta kommer det att serveras glass med kolasås och kolaströssel.

Jag hoppas att ni alla har en bra dag. det har vi, men det snöar ute igen. Inte bra, inte bra. Känns verkligen som denna snö kunde kvitta. Urk urk. Hoppas den försvinner innan den ens hunnit landa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0