Oväntat besök!

Det blev inget pass idag... Som den förvirrade mamma jag är just nu så trodde jag att det bara var att gå till polisen och göra ett pass till Hugo. Så jag travar in där med en bebis som sover skönhetssömn och hur jag än vrider, vänder och lägger honom så vaknar han inte. Så klart så blev det min tur alldeles för snabbt och han sov fortfarande. Efter ännu mera bök så vaknar han halvt om halvt i alla fall. Och jag säger att jag tänkte göra ett pass... Får frågan om jag har alla papper ifyllda och klara... Papper!? Vaddå papper!? Ja, med underskrifter och vittnesunderskrifter... VA!? Nej det hade jag ju såklart inte... Jag fick papper som nu ska fyllas i och det blir ett nytt försök imorgon...

Hur som helst så kom mina underbara föräldrar på besök på eftermiddagen. Moa och hennes kompis satt på våra plattor och käkade mellis och jag satt på en stol och solade medans Hugo sov vidare sedan sin störda sömn hon farbror blå. Då dök de upp och vi fikade lite. Trevligt!!! Tack för att ni kom förbi!!!

Och jag tror bestämt att solen tagit på mig idag! Känner mig riktigt nysolad i ansiktet! Fler sådana dagar tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0