På väg till mormor

Den ena mer färdig än den andra... Jag tycker det är så mysigt att åka hem till mamsen och papsen då och då. tur att jag bor nära så att det inte blir för bökigt att ta sig dit. En fika där och lite skitsnack får mig alltid på bra humör! Och Moa älskar verkligen att åka dit. man blir lite lagom ompysslad och kan bara sitta som en pascha i soffan eller på en stol. Där tillbringade vi några timmar innan vi körde hem igen.

Nu är Moa ute och leker, Hugo sover i samma position som ovan... igen... och jag ligger på rygg i soffan. Väntar på att Mr Rights systerdotter ska komma. hon ska sova här i natt och det blir väl lite mys med Moa och henne tänker jag. Ingen simning idag, trist, men ändå ganska skönt känner jag. Bättre att vila upp sig tills imorgon och orka köra då. Armarna är ganska sega efter passet igår. Kanske jag och Mr Right kikar på en film ikväll, det skulle vara något och kanske kanske ett glas vin... Fast är nog mer sugen på en öl...

Hoppas ni alla har haft en bra dag så här långt och får en fortsatt bra dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0