Rubrik!?

Jag har ingen bra rubrik att sätta på detta inlägg, jag vet inte ens vad det ska handla om, men just nu sitter jag i min ensamhet i soffan och glor på Anna Anka Söker Assistent... Hallå, vad är det för program!? Utgå!? Är hon en gud som man vill passa upp på?! Men ändå fascineras jag av vilken power hon har och hur alla har något att säga om henne...


Både Hugo och Moa sov redan halv åtta och Mr Right skulle in med några kompisar för att handla inför deras helg tillsammans. De ska ut på fiskeäventyr... Och nu snöar det ute, massor till och med... Säkert jättevarmt och skönt att gå omkring i vattnet eller stå precis vid vattenbrynet och fiska... Men i ärlighetens namn tror jag resan handlar precis lika mycket om att dricka öl och whisky och umgås, men det låter väl bättre med Fiskeresa... Ha ha!

Efter att mina vänner varit här idag åkte jag och hämtade Moa för att sedan åka och handla lite förnödenheter... När vi kom hem somnade Hugo och jag och Moa mös med en film, Dora, och sedan pysslade vi med lite pärlor. Hon gjorde ett armband och jag en "pärlkrokodil". Kom ihåg hur man gjorde trots att det är bra många år sedan jag gjorde det. lite som terapi, men de är bra söta!


Sedan lagade vi en god middag, Lammfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater i. Lite mos, sås och lingonsylt gjorde det till en supermiddag.

Mös sedan tillsammans allihopa med spel och bad. Nu inväntar jag Mr Right för en kvällsfika med lite överbliven äppelpaj!

Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0