Träningsläger!?

Herregud vad jag varit effektiv idag och igår med för den delen.

Imorse var det ju iväg till dagis med Moa, hem och plocka och fixa innan jag tog en stund med träning på Crosstrainern och lite styrka för överkroppen medan Hugo sov vidare i bilstolen. Sedan in i duschen för att i nästa sekund putsa fönster. Enda gången jag satt ner var när jag matade Hugo samtidigt som jag drack lite kaffe. Torka skit, som sparats 2 veckor i en så liten kropp som Hugos, i ca 30 minuter. Halv sprang typ 7-8 km till dagis för att sedan gå samma väg tillbaka, laga mat, plocka undan, bada barn och natta barn... Jag lär vara ganska mör imorgon och har bestämt mig för att ta det lite lugnt imorgon, men kan jag det !? Ska pusta de få fönstren utvändigt som är kvar, handla och städa... Ha ha, vart var det lugna!?

Just nu känns det som jag är på ett träningsläger i kroppen... Samtidigt könner jag mig lite stressad över att jag måste träna inför MastersVM och Vansbro... En fd gravid kvinnas kropp ska trimmas för tävling... Men jag är på god väg och jag hoppas tiderna kommer bli lika bra som de var innan graviditeten snart!

Nu har jag deckat i soffan framför Anna Anka söker assistent... Ha ha, vilket jäkla program... Kanske borde man söka!? Nej tack, aldrig i livet att jag skulle låta mig nedvärderas till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0