Det blev lite simning ändå

Japp. mr Right hade rätt. Jag kunde inte åka till träningen utan att träna... Men hallå, vad hade han trott!? Klart man måste i och prova för att veta att man inte ska... Att jag inte BORDE visste jag innan. Det var segt, men jag tcker det gick bra och har, hur konstigt det än låter, på något sätt hittat vattenläget och känslan! Så det kändes ok, men fy, jag BORDE inte ha tränat. Men jag har ingen feber så skit samma.

Idag simmade vi ett uppbyggnadspass som såg ut så här med huvudserien:

800 frisim+100 ben
600 frisim+100 ben
400 frisim med paddel+100 ben
200 frisim med paddel +100 ben
100 special+100 ben
 Lite insim och avbad utgjorde ett helt ok pass.

Ska ligga på lite med styrketräningen, men det är ju så satans trist att man kan dö. Men ska man orka hålla i tekniken så är ju det A och O.

Ha en underbar fredagskväll. Jag ska krypa ner i sängen med nya Amelia och läsa.
Nice!

Kommentarer
Postat av: Ravnragna

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-01-04 @ 08:08:40
URL: http://ravnragna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0