Fan vad kul det var!

Shit vad roligt jag hade igår! Vi var ju som jag skrev igår på Grönan med jobbet! Började med att skåla allihopa på bussen. Exklusivt bara för oss (bussen alltså). Lite vin och tilltugg i trevliga människors sällskap. Bara sådär, en torsdag!

Härliga människopr från Axxxxx mötte upp oss och ville också vara med och bslåss om titeln som femkampsmästare. Jag är inte särskilt bra på sådana där grenar som skytte, kasta boll och så. Tycker liksom inte att jag kan ta fram mitt bäste eftersom det liksom inte gäller så mycket... Kanske man ska fokusera nästa gång för annars är jag en grym tävlingsmänniska, men mest då man ska använda kroppen.

Hur som så GRATTIS underbara XXXX till vinsten! Du hade en grym serie!:-) Efter alla grenar hann vi med ett åk inna  det var dags för middag. Underbar grillbuffe! Så fräscht och gott vin till såklart! Sedan bidde det ett åk till innan vi hoppade in i bussen för hemfärd.

Många goa skratt och underbart sällskap! Vilken kul kväll!


Hann bara med två åk, och så roligt! Vill åka mera:-)

De som var modigast åkte Insane, men jag bangade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0