Morgonens pass avklarat

Så... Nu är jag död. Jobbigt, slitigt och inte så kul... Men men. Insåg snabbt attd et är bättre att ta det lugnt idag så att jag kommer igenom passet än att dra gärnet och inte orka. Så jag lade upp en liten annan teknik på 200-ingarna. Började lugnt för att sedan simma varje 50: snabbare. och det funkade. Inbillar mig själv att det ger bättre förutsättningar på tävlingar...

Idag körde vi i alla fall huvudserien som var

10*200 frisim
10*100 frisimsarm med dolme och paddel
10*50 frisims ben
10*25 12,5 max medleyordning

Lagom trött nu alltså....

Ska förska få Hugo att somna, verkar dock inte så lätt. Och kaffe, jag måste ha kaffe, typ NU!

Sedan blir det dop hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0