Mörker

Tack och lov för att det blev mörkt kvart i tio idag. Shit vad kroppen värker efter alla konstiga ställningar man hamnar i då man rensar ogräs. Bläääää. Nu känns det som att det får vara nog, men än är vi inte klara, men det är inte långt därifrån.

Efter det är klart är det bara att ta tag i målningen av garaget. Det MÅSTE verkligen målas innan hösten är här, så snälla låt det bli fint väder några dagar nu

På fredag ska jag jobba! Känns som en befrielse att få gå dit och inte tänka på allt måste göra här hemma i några timmar.

Nog för att man blir trött av att träna men jag har hittat muskler i min kropp som jag inte ens anade att jag hade... Och nu värker de som 17. Saknar träningen massor, men vet att för kroppens skull och för det där viruset jag dragits med så länge och även för suget att tycka träningen är kul så måste jag vila nu. Och det är ju enligt planerna, men brukar man simma nästan varje dag så är det klart att man saknar det. Men lite skönt är det allt att bara vara hemma om kvällarna, bara alla måsten tar slut...

Nu har jag ett måste kvar idag och det är att gå och lägga mig och läsa lite!!!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0