GOD JUL!

Skickar en underbar julhälsning till alla underbara människor!



Hugo har redan hunnit slå ner alla kulor som var i hans höjd i granen, vilket nu resulterat i att ALLA kulor sitter i övre delen av granen...  Tur att det bara är plastkulor och att vi inte investerat i porslin...Inte så vackert, men så får det bli. Granen pryds av en enda smällkaramell som Moa gjort på dagis, i övrigt bara silver och polkagriskäppar. Så man kan ju säga att den där smällkaramellen förgyller granen... eller inte.



Tog ett litet julbad med barnen medan jag tränade igår (glömde lägga upp passet) och Hugo var såååå trött efter. Somnade i min famn och sedan njöt vi av första smarriga skinkmackan när granen var klädd till Bingolottos Uppesittarkväll.

Nu ska vi forstätta njuta, väntar med spänning på tomtarna, MR RIGHT, som kommer och bjuder på glögg och pepparkakor... Fast egentligen vill jag ju ha honom hemma nu, men jag får väl vänta en stund till och vi har ändå ingen mistel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0