Idag går det inte som jag vill

Jag har faktiskt inte lyckats bemästra värken idag.

Lyckades baka dessa lussebullar (som jag egentligen inte ens tycker om, det ska vara vanliga hederliga kanel- eller vaniljbullar...) och masa mig iväg en liten timme med familjen på julmarknad där vi i stort sett bara gick raka vägen till ett café... Hade lovat att simma idag så iväg dit för att verkligen stålsätta mig för att ens kunna ta mig fram i vattnet. Varje liten rörelse var såååå plågsam att ni inte anar.

Nu är jag hemma, lite nöjd över att jag ens åkte till simhallen men oerhört skraj för att gå och lägga mig. Vet inte riktigt hur jag ska sitta för att det gör så ont, än mindre hur jag ska kunna ligga en hel natt utan att dö... OK, dör gör jag garanterat inte, men nätterna är djävulska och en minut i en ställning för att sedan byta kan ta kol på en när man egentligen bara vill sova. Alla leder är enormt svullna just nu. Antar att det varit lite väl mycket runt omkring. Har haft fullt upp och som en del vet så slänger gärna herr Fibromyalgi tillbaka allt i dubbel dos så fort han kan. Vilket alltså nu har inträffat. Masken var på bra länge idag, men nu är den borta och jag är nog ingen man vill möta just nu...

Sova tror jag inte så mycket på... Har en tenta som ska vara inne den 19 december, kanske ska jag ta tag i den en stund...

Ja ja, den som är vaken får se!

Kommentarer
Postat av: sofie

Å tänker på dig. Kan bara ana vad du går igenom med all denna värk. Stor stor styrke kram till dig..eller inte så hård då om du har ont. Men fylld av enerig och glädje. kram

2010-12-06 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0