Ingen bra dag...

Upplyftande rubrik va!?

Det enda roliga idag är att de ringde från jobbet och frågade om jag kunde och ville jobba lite eftersom det var lite ont om folk! Klart jag vill!!! Barnvakt fixades och vips var jag där! Hur kul som helst! Inser att jag faktiskt saknar det väldigt mycket. Men skulle aldrig i min vildaste fantasi sätta Hugo på dagis än. Så det blir allt till att vara hemma ett tag till. Och dagarna verkar ju räcka ganska långt... Tar bara ut max 2 dagar i veckan, visst, lite knapert, men hellre det så att jag kan vara hemma så länge som möjligt.

MEN, fasen vad dåligt jag mår i kroppen nu. Inte kul och inte skönt kan jag lova. Blir definitivt ingen träning idag, kommer ingen stans med denna värk... Orkar eller kan knappt fixa en macka till mig själv just nu. Kan ju vara så att barnen sover och Mr Right är ute och jag kan liksom tillåta mig själv att må piss en stund...

Så slappar i soffan, men det går inte att ligga länge i en och samma ställning för det gör så ont.

Men ha en trevlig kväll och hoppas att bönderna inte sätter upp för mycket taggtråd...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0