Nu - JULGODISBAK

Nu är det lite julgodisbak som står på agendan. Har hunnit göra tre olika sorter, bild kommer senare (i nästa liv...), men ska göra dessa godingar:

Mariannetryffel

Mariannetryffel... Det lät ju bara för gott för att vara sant.

Ha en skön fredagskväll, jag undrar hur min slutar, ska Mr Right masa sig iväg på den berömda innebandyträningen eller kommer han (som vanligt) komma på någon ursäkt för att stanna hemma i soffan eller göra något annat!? Kanske tar jag och tränar ikväll, även om jag inte orkar. Det är ju det första jag ska göra innan jobbet tar vid imorgon.

Vad är egentligen oddset på att han kommer att komma iväg? Ganska högt skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0