OK

OK, om möjligt ännu sämre uppdatering. Men har liksom inte riktigt varit på banan. Nu gäller det att ta i för kung och fosterland för att vända trenden. Säga nej nej NEJ till värk och hoppa upp som om inget har hänt... Jajemän. Lätt!? Inte det minsta. De sista dagarna har varit skit. Det tar en bra stund att ens kunna resa sig upp ur sänngen efter en sömnlös natt. Innan det ens går är det bara att proppa i sig tabletter, men sedan så... Allt går om man stålsätter sig och skiter i konsekvenserna för kroppen. Gick inte ens att tänka tanken att träna igår. Hade väl dött då. Idag blir det inte heller någon träning. Enormt skönt på ett sätt, men vet ju redan nu att jag kommer må ÄNNU sämre imorgon. Men vad gör det!? Vi får gäster om en timma och ni anar inte hur kul det ska bli att träffa dem. Det var alldeles för länge sedan. Lite middag och mys ska sätta lite guldkant på denna dagen.

Annars har dagen tillbringats med näsan i böckerna. Sista tentan i denna kurs!!! Skönt! Såg även att sista antagningsbeskedet kommit, men har inte kikat på det än. Vet egentligen inte vad jag väntar på, hade kommit in på det jag sökte i första hand. Heltid, distans, psykologi. Men tror jag vill läsa någon mer kurs. Hittade någon om barn och familjerättigheter, intressant tycker jag! Så vi får se. Det bli till att ta en funderare. Insåg i alla fall att jag har väldigt mycket högskolepoäng, så tar jag den sitsa kursen i Pedagogik så är Kandidatexamen inom Beteendevetensakp i min hand. Men.... jag vill ju inte ha den med pedagogik som huvudämne. Oj, det lät lite överdrivet, men det är så jag känner. Har ett jobb jag älskar, vill inte byta, men vill utvecklas och det gör jag genom pluggandet!

Flummigt, jag vet, men hur flummigt är det inte att skriva en uppsats om hur integriteten kan påverkas ur olika etiska perspektiv... Det har jag sysslat med idag. Och inte på långa vägar klar...

Nu blir det fler vedträn i kaminen och sedan matlagning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0