WTF...

Idag, av alla dagar så ställer man klockan på sju för att hinna fixa iordning sig INNAN barnen vaknar eftersom vi ska iväg och nyårshandla och dagen sedan är späckad. Ligger kvar i sängen lite lite (eller ganska länge) för att känna hur värktabletterna verkar och för att ens kunna ta mig upp. Har varit uppe en timma, men vet ni vad, BARNEN SOVER FORTFARANDE. Idag av alla dagar när jag inte har tid med det. Mina små änglar, är ni trötta idag!? Hugo har sovit sedan några minuter i sju eftersom han var så trött igår kväll, och nu är klockan halv nio... Galet. I och för sig så har han fått ytterliggare en tand och han har verkligen ont av dem så jag antar att han sovit mycket dåligt några nätter och kanske behöver ta igen det.

 

Men nu längtar jag efter att de ska vakna. Ingen ide att ta tag i någonting men ändå trist att bara sitta här. Plugga, nja, inte denna tid va!?

 

Kan ju bara berätta att dagen är mer än fullspäckad med saker att göra. Handla mat, handla dukningsdekorationer, förberda det som går inför imorgon, packa Moas väska (hon ska till mormor och morfar idag och sova över) tvätta, städa, klippa mig, simma och plugga. Någon som vill ta ett göromål så vore detalla tiders!!!

 

Värken är för taskig idag, men det är bara att tuta och köra.

 

Kram kram och ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0