Det räcker med snö nu...

Ja, visst gillar jag snö, men nu har jag fått nog!!! Kul att åka skidor, men för det behövs vekligen inte mer snö. Hann med nästan 1 mil på förmiddagen efter den obligatoriska torsdagsstädningen. Fattar inte, men vår Tv-bänk bokstavligen badar i damm varje vecka. Äckligt. Kände mig riktigt nyttig efter städningen, skidåkningen och en massa frukt till lunch. OK, ni har rätt, det var en kaffelatte (dock utan socker) och en bulle med... Hann inte med lagad mat, men å andra sidan så är jag inte så mycket för lunch. Inte när jag går hemma, det är annat när man jobbar och gör rätt för sig, då skulle jag inte palla en dag utan lunch. Hur kom jag in på detta!?

I alla fall så vräker snön ner nu och det var det jag ville ha sagt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0