En vardagsbetraktelse...

Idag har jag tillbringat dagen med fika (vad annars!?) hos en vän, men på väg dit, efter att ha storstädat hela huset medan Hugo sov som en stock och Moa lekte med ALLT på sitt rum, (han plocka där inne fem gånger...) japp, jag vet, super duktig har jag varit... i alla fall, på väg till min vän så slog det mig då jag satt i ett rödljus att alla gubbar som kör bil sitter och petar näsan...

Varför och framför allr VAR gör de av snorbusarna sedan!? På bilsätet, byxorna eller i munnen???? WEHAAAAHA... Petar man frenetiskt i näsan bara för att man inte har någonting att göra under tiden man kör bil eller vad? De skulle bara veta hur mycket bacillusker det finns där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0