Första styrkepasset gjort!

Nu har jag kommit igång att träna lite smått. Var sjukt sugen på att simma idag, uppladdning mot VM har börjat...Men jag antar att det vore väldigt dumdristigt att simma i en bassäng bara 4 veckor efter en förlossning med tanke på infektionsrisk osv. Men gud så sugen jag är på att dra på mig baddräkten.

Det blev 1 1/2 timma på gymmet med diverse övningar som en fd gravidkropp kan göra. Fibromyalgin gör även den att jag måste träna, men det gäller att hålla nivån väl anpassad. Går jag bara lite över gränsen är det kört. Men senaste nätterna har jag inte klarat mig utan värktabletter. Skitsjukdom... Det gäller att lära sig leva med den helt enkelt.

Jaha, och nya lokaler har de byggt. Sjutton så fräscht det var. Trampmaskin med Tv så där stod jag och trampade och kollade på "Riskförlossningar"... ha ha. Kollade även om det var ok att ta med barn in på gymmet och det var det, så på onsdag kör jag igen med Hugo bredvid medan Moa är på dagis. Ska dra med lite mammalediga kompisar med. Helt perfekt!! Lämna på dagis, passa barn, umgås med sina kompisar och träna samtidigt, kan det bli bättre!?


Funderar starkt på att införskaffa en till hemmet. Då kan man köra när som helst, men det är så FULT att ha stående...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0