Jag bjussar på en dagens idag igen...


Ser verkligen munter ut... Nyduschad efter 1 mil på skidor men ännu osminkad. Inte ens mascaran har tagits på. Jag känner mig inte riktigt som människa innan den är på... Men för det skulle jag kunna gå på stan utan, men på något sätt känner jag mig mer färdig att möta dagen då jag är helt iordning gjord... Fåfäng... ja kanske lite... Ser även att det ser en aning stökigt ut i bakrunden, men jag hann ett varv med snabeldraken också, ska snart plockas undan...


Nu är det inte mycket mage kvar sedan lilltussen bodde där inne! Helt sjukt att hela kulan kan försvinna på bara några veckor. Jag har riktigt känt hur det dragits ihop ibland. Antar att jag kan känna mig lyckligt lottad eftersom jag inte gick upp så mycket och tror inte att jag har några direkta graviditetskilon kvar... Bara fika kilon:-) Ha ha!
Men fasen vad jag längtar efter att träna ordentligt igen! Inte för viktien utan för mitt eget välbefinnande och för att komma i VM-form. Tror fortfarande inte att det blir SM i mars i år tyvärr, men kanske kan man åka och kika på det...

Kommentarer
Postat av: Birgeringa

Nice security code. Does it work?

2011-12-02 @ 08:50:20
URL: http://birgeringa.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0