Mysstund

Jisses vad tungt det var att skotta. Hmmm kroppen mår inte så bra just nu. Jag lovar att det blev många minuter i en kokhet dusch, skönt!!! Lilltussen sov sött i vagnen och vaknade som för det mesta 12.04 och ville ha MAT, och då finns det liksom ingenting annat än det som gäller. Passar egentligen perfekt, då dricker jag kaffe och käkar bullar... Idag tillsammans med Mr Right som servar sin maskin som imorgon ska tillbaka till huvudstaden.

Annars har jag hunnit det jag tänkt, dock ingen promenad med favvovännen. Kom igen nu, snart har ni er lilla bebis här!!! Det kommer gå så bra och ni kommer få världens finaste bebis, utom våra då då... haha. Jag håller tummarna!!!

Ligger nu i soffan med en alldeles egen bebis på magen. Verkligen det mysigaste som finns. Tyvärr blir det inte så många minuter eftersom jag ska hämta min prinsessa på dagis.

Tjodelooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0