6 minuters intervaller, ska man åka in då?

Tydligen inte jag. Jag är så less!!!!

Jag har mått prima ett par dagar, men bara lite sammandragningar, men det kan man utstå. Igår när jag var och handlade fick jag dock riktigt ont, mend et försvann och jag tänkte inte så mycket mer på det. Dock kom det tillbaka på eftermiddagen för att sedan tillta och göra riktigt förbannat ont. Det kändes helt klart som att något var på G. Då vi åkte för att hamta SAABen med nya bilen så var det 6 minuter mellan värkarna och det gjorde så onte att jag inte kunde prata under tiden de infann sig och inte heller koppla i bilen. Det höll i sig i ca tre timmar och innan jag ställde mig i duschen så vard et bara tre minuter mellan. Men en dusch senare och lite vila på soffan så var det som bortblåst...

Vaknade dock ett par gånger i natt, dels för att kräkas (jag vet, fräscht, NOT, men sant) och sedan på grund att jag hade några onda Sammandragningar/värkar. Men nu är det borta. Skumt eller hur!?

Ska till barnmorskan på eftermiddagen idag på ett Ultraljud imorgonbitti. Får väl se om bebisen växt någonting överhuvudtaget. Det hoppas jag så att det inte är något fel på den lille krabaten.

Hade varit mycket enklare att veta när det är dags att åka in om man inte haft en sådanhär graviditet. Utan att man liksom inte känt någonting och så opang slår det till... Vilken himlans tur att vi alla är så olika...

Mr Right tyckte dock att vi skulle åka in igår, men inte jag... Hatar sjukhus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0