Ännu mera snö!

Tjohoooo!

Så vackert det är ute. Och det snöar fortfarande. Härligt! Men ändå, nu är det lagom. Kul för alla barn. Det var riktigt änge sedan det var så här mycket snö och som ligger kvar!

Har precis käkat en god frulle med ägg och färskpressad apelsinjuice. Mumma!!!

Sitter och funderar på vad dagen har att erbjuda idag. Ingenting speciellt faktiskt. Mår prima så ska försöka ta mig ut en liten sväng på mina skidor. Måste liksom göra någonting och framför allt passa på när det finns snö... det går inte fort, men det är betydligt enklare än att gå. Går jag kommer värkarna med en enda gång, på skidorna har man ju liksom ett glid. Och jag kan vara ute. Efter alla dessa veckor inne! Tänk vad lite skön vinterluft kan göra susen!!!



Så ser ni en tjockis som det går väldigt sakta för i spåret så finns det en stor möjlighet att det är jag som är ute för att luftas.



Hade även en liten tanke på att baka bullar, men vet inte om jag orkar det... Blev dessutom bjudna på middag ikväll, så det låter ju som ett bra alternativ. Samtidigt så skulle det vara underbart gott med bullar. De som FANNS i frysen är slut. Och kanelbullar är det absolut BÄSTA jag vet!!!

Ja ja, dagen är ju inte så gammal så vi får se vad det blir!

Ha en underbar dag så länge!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0