Inget Estockholmo idag

Nope, idag blev det tyvärr inget Stockholm för min del. Lite, eller mycket trist, men ibland är det så. Istället har jag åkt lite skidor i det nya spåret som Mr Right gjorde. Sedan tog jag och Moa några varv på det som vi ordnat runt huset åt henne. En sväng till mamma och pappa och fika sedan Donken och nu snart soffläge... Helt´enkelt en seg lördag... Men ganska skönt. Hade dock varit kul att se mina vänner...

Ja ja, kanske det blir en sväng imorgon!?

Ska träffa min kära syster och hennes sambo imorgon i alla fall, det ska bli grymt kul! Var i början av december så det är på tiden.

Om en timme drygt börjar Robinson vilket jag såklart ska se... Mr Right är ute i garaget och isolerar, inte riktigt min grej så jag passar på att få ha Tv:n för mig själv:-)

Hoppas ni haft en skön dag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0