Junibacken

Igår var vi på besök i huvudstaden och var på Junibacken. Herregud säger jag... Det var vi och en miljon andra människor och säkert 6 busslast med ryssar... Vad gjorde alla dessa där igår? Vi stod i kö i 20 minusgrader i en timma... Jättehärligt, verkligen. Tur att vi har en tapper tjej som inte klagade en enda gång! Jag trodde hon skulle bryta ihop av köld och tristess, men icke. Dock ett stort fång tistlar till dem som tränger sig före alla. Det är precis lika kallt för oss som för dem. Sådant gör mig genomarg bara för att jag själv är ärlig och tror gott om alla.

Det var inte så soligt och varmt som det ser ut direkt...

Hur som helst så älskar Moa att vara där och nu fick hon ju visa Mr Right allt!

Man tror inte att barn snappar upp allt som sägs i föreställningarna, men jo jo, det gör de visst det. Vi har nog hört allt idag och igår för att inte tala om i bilen hem... Jag fattar inte att allt fastnar. Roliga är de, de små liven.

Hon pratade hela vägen hem, jag somnade tillslut, men min kära Mr Right fick snällt lyssna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0