Ledsen

Idag har vi haft en mysdag. Dagen började som de flesta andra den senaste tiden med diskussioner med Moa om allt. Det ska vara ss, det ska vara si men det ska ändå inte vara... Vilket slutade i bråk... Efter en stund är hon som min lilla ängel igen...

Åkte till Plask och Lek och hon var så duktig. De andra barnen har ju redan gått en gång. Och modig att bara hoppa i och vara med helt okända människor.

Efter Plask och Lek begav vi oss in i Täby Centrum och tog först en snabb fika. Mums, men egentligen var mackan inte alls så god... Mest dyr. Undra om det ens kostat tio kronor att göra den!? 38 kr fick v betala för en... Hutlöst, men det kostar att ligga på topp.

Hugo då, vår lilla stjärna, har inte riktigt kommit igång me att göra nr 2 än, men gjorde det så klart i Täby Centrum. Och som aldrig förr. Flera rejäla lass kan man lugnt säga. Men han verkade enormt belåten efteråt i alla fall, men har nog gått ner ett kilo eller så:-).

Det blev lite shopping, Mr Right slog på stort som vanligt när han väl handlar. Flera par byxor och tröjor. Han blev tydligen förvånad att det var så dyrt med jeans... Ha ha.

Jag hittade lite smått, bild kommer säkert sedan.

En exklusiv middag på Mc Donald´s... eller not...

Väl hemma fick Moa psykbryt igen och denna gång gick det inte att stå emot tårarna. Det är så frustrerande när man inte vet hur man ska bemöta hnne. Hon blir arg och ledsen och jag HATAR att bråka med henne. Bara tanken på att hon ska somna ledsen gör mig alldeles sjuk inuti. Hur som helst så är det så fruktansvärt jobbigt, men det är säkert som mest jobbigt för henne. Åhhh, om jag bara kunde hjälpa henne så hon slipper brottas så med sig själv. Det är så svårt och det bara hände på en enda dag då vi kom hem med Hugo. Älskade vännen som alltid har varit så extremt lätt att kommunicera med.

Jag älskar henne så mycket och vill bara hennes bästa. Så nu känns det bara tomt och ledsamt.
Nya tag imorgon:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0